For censorer til Randers HF & VUC

Vi glæder os til at byde dig velkommen som censor på Randers HF & VUC.
Henvend dig i skolens reception, når du kommer - så sørger vi for at hjælpe dig videre til de relevante lokaler.

Find skolen

Kommer du i bil, skal du tage afkørslen mod Randers Nord fra motorvejen og køre ind mod Randers by ad Hobrovej.

Kommer du med bus eller tog, kan du tage en bybus op til skolen. Hvis du kommer med tog, kan du også vælge at gå op til skolen - det tager ca. 20 minutter.

Find vej med rejseplanen.dk

Får du brug for en taxa, kan du kontakte Randers Taxa på tlf. 87 11 30 30. Vær opmærksom på, at der kan være lang ventetid.

Mad og drikke

Skolen serverer formiddagskaffe/-te. Hvis eksamen varer mere end tre timer, serverer vi også frokost - typisk mellem kl. 12 og 13.

Overnatning

Hvis du kommer langvejsfra og har brug for at overnatte i Randers, kan du kontakte et af byens hoteller:

Find hold og undervisningsbeskrivelser

https://randershfvuc.luduseg.dk/ui/censor finder du en oversigt over de hold og tidspunkter, hvor du skal være censor. Her kan du også se undervisningsbeskrivelser, og her vil det også fremgå, hvis der sker ændringer i eksamensplanen. Loginoplysninger fremgår af censorbrevet.

Se hold og tidspunkter

Nålemagervej 110, 8920

Der er parkering foran skolen – du skal dog være opmærksom på, at det ikke er tilladt at parkere på skråparkeringspladserne langs muren. Der er sparsomt skiltet med ”parkering kun med gyldig parkeringstilladelse.”